Повернення ще ніколи не було таким простим! Приміряйте своє замовлення у звичній домашній атмосфері і, якщо щось не підійшло, повернення або обмін розміру можливе протягом 14 днів з дати отримання замовлення.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
- Наявність заповненої заяви для повернення – у кожному замовленні є конверт із бланком заяви або можна завантажити його тут
- Товарний вигляд і цілісність виробів, що повертаються, та упаковки – відсутні сліди носіння, збережені ярлики та бирки, не пошкоджена оригінальна упаковка товару.
СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- Відправити Новою поштою. При відправленні просимо вказати одержувача: ФОП Рибакова Лідія Іванівна (ідентифікаційний номер 2173005700), телефон: +38 066 735 55 98, відділення №288 у місті Києві. Оціночна вартість – ціна, за яку придбано товар, що Ви повертаєте.
- Звертаємо Вашу увагу, що послуги доставки товару, який повертається, оплачує клієнт згідно тарифів Нової пошти. Просимо звернути увагу, якщо Ви у способі оплати зазначите «Податковий платіж», ми не зможемо отримати повернення, і така посилка буде повернута відправнику.
- Привезти самостійно у шопінг-простір KAPSULA за адресою: м. Київ, вул. Жилянська 54.
- Для повернення замовлення з-за меж України просимо Вас написати нам у будь-якому зручному для вас месенджері та уточнити адресу і спосіб доставки.
ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ
Повернення коштів за замовлення здійснюється протягом 5 робочих банківських днів з дня отримання товару на склад KAPSULA вказаним у заяві способом. Швидкість залежить від банку, який випустив карту. У будь-якому випадку, ми завжди намагаємося зробити повернення якнайшвидше, адже ми знаємо, що це важливо для наших клієнтів.
СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ
- Якщо оплату було здійснено на сайті, повернення буде проведено автоматично на ту саму картку.
- Якщо замовлення було оплачене готівкою кур’єру, післяплатою або банківським переказом, то повернення можливе через переказ на банківську картку клієнта (карта українського банку)
- Якщо оплата була здійснена через платіжний POS термінал, повернення можливе тільки ту саму картку в шоурумі KAPSULA за наявності картки та чека
Повернення надходить на рахунок клієнта від 1-го до 5-ти робочих днів залежно від банку*.
*Термін повернення коштів встановлено відповідно до Правил продажу товарів на замовлення поза офісними або торговими приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) та становить до 30 календарних днів, рахуючи від дати отримання Продавцем заповненої Покупцем заяви на повернення товару.
ТОВАРИ, ЩО НЕ ПІДЛІГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЯ
- спідня білизна, боді, корсети
- рукавички, рукавиці
- купальники
- панчохово-шкарпеткові вироби
- постільна білизна, рушники
- ювелірні вироби
- вироби виготовлені за індивідуальними параметрами
- декоративна та доглядова косметика
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО МОЯ БАНКІВСЬКА КАРТА БІЛЬШЕ НЕ ДІЙСНА?
Якщо ви здійснили оплату банківською карткою через платіжний термінал або на сайті, ми не можемо змінити реквізити вашої картки для автоматичного повернення коштів. У разі коли ваша карта більше не дійсна, вам необхідно повідомити про це консультанта KAPSULA зручним вам способом: email care@kapsula.com.ua або за телефоном +38 099 199 22 07. Консультант надасть необхідну інформацію щодо процедури повернення коштів у цьому випадку .
Я відправила товари на повернення до KAPSULA, але зі мною ніхто не зв'язався протягом 5 днів
Для того, щоб ваше повернення товарів було доставлено вчасно на склад KAPSULA, будь ласка, повідомте номер накладної після відправлення “Новою Поштою”. Це допоможе не загубитися вашій посилці та бути вчасно залишеною на склад KAPSULA.
Ми допускаємо затримку доставки вашої посилки у зв’язку з роботою “Нової Пошти” в період високого сезонного завантаження відділень або несприятливих погодних умов. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Як тільки ваша посилка з поверненням товару прибула на склад KAPSULA, ви отримаєте повідомлення про підтвердження/неможливість повернення грошових коштів на вказану електронну адресу в замовленні. Якщо протягом 3-5 робочих днів з моменту відправлення ви не отримали таке повідомлення, будь ласка, зв’яжіться з нами зручним для вас способом: care@kapsula.com.ua або за телефоном +38 099 199 22 07. Ми оперативно перевіримо статус вашого повернення.