Бренд-менеджер у простір дизайнерських речей

Якщо твоя суперсила в ефективних комунікаціях. Ти прагнеш зміцнити свої скіли в розбудові міцного бренду, то ця позиція тобі підходить.

Бренд-менеджер у простір дизайнерських речей

Оплата за результатами інтерв’ю

KAPSULA – це шопінг-простір з селекцією українських речей. Ми – фільтр естетичних українських брендів. Наша селекція представлена онлайн та в оффлайн-просторі у Києві. Більш за все нас потішить думка, що кожна українка в світі має щось з нашої селекції.

Задача бренд-менеджера – розбудовувати чіткий та впізнаваний бренд платформи KAPSULA за допомогою комунікацій.

Якщо в тебе досвід від 1 року в SMM, PR і бренд комунікаціях, давай знайомитися ближче.

Яку людину ми шукаємо:

  • креативність – твоє друге “я”: знаходиш шляхи переіначити звичайне у вау-враження. Чітко розумієш взаємозв’язок між креативом та бізнес-цілями. 
  • наше почуття естетики збігаються: ти легко відчуваєш естетику в фешн комунікаціях
  • ефективна письмова комунікація – твоя супер сила. Вмієш працювати з текстами у всіх точках контакту бренду;
  • у тебе є досвід від 1 року в SMM, PR та комунікаціях, маркетингу, бренд-менеджменті та роботі з медіа;
  • досвід роботи з одягом у будь-якому форматі буде перевагою;
  • людина-результат – ти фанат командної роботи, високого темпу та амбітних завдань!

Чим ти будеш займатися:

  • Генерувати та реалізовувати всі маркетингові активності в рамках комунікаційної стратегії, драйвити їх реалізацію та аналіз результатів (influence marketing, event marketing, point of sale marketing та ін. канали);
  • Контролювати продакшн у рамках усіх бренд-активностей: підрядників, матеріали, якість, терміни та бюджет;
  • Бути амбасадором естетики та тону голосу бренду у кожній точці контакту;
  • Проробляти customer journey, регулярно оновлювати комунікацію у всіх точках контакту клієнта з брендом

Нижче розказуємо о ключових проектах в перші півроку роботи:

  1. Спецпроекти із залученням інфлюєенсерів.
  2. Колаборації з фешн-брендами – створення лімітованих дропів з українськими дизайнерами, хедожниками та рітейл-партнерами.
  3. Регулярні івенти з клієнтами у шопінг-просторі (створення інфоприводу та івент-менеджмент).

Що ти можеш чекати від нас:

  • команда амбітних однодумців, що пишаються своїми результатами
  • графік роботи – повний день; 
  • конкурентна оплата за результатами інтерв’ю залежно від твого досвіду та вмінь;
  • робота у центрі Києва, половину часу можеш працювати дистанційно;
  • конкурентна оплата за результатами інтерв’ю залежно від твого досвіду та вмінь;
  • оплачуваний випробувальний термін – 2 місяці;
  • можливість кар’єрного зростання та план індивідуального розвитку;
  • корпоративні знижки на весь асортимент;
  • оплачувана відпустка 24 дні та корпоративи.

Ми розглядаємо резюме ТІЛЬКИ ПРИ НАЯВНОСТІ СУПРОВІДНОГО ЛИСТА. Тому просто напиши на buyer@kapsula.com.ua:

  • Чому ти хочеш працювати у KAPSULA?
  • Посилання на свій профіль у соцмережах
  • Які твої зарплатні очікування? Обґрунтуй, чому саме ти будеш успішною (-єн) на цій позиції?
  • Якщо маєш візуальне портфоліо своїх робіт, обов’язково додавай

Познайомитися з нами тут:

https://kapsula.com.ua/

https://instagram.com/kapsula_official/

Ми розглядаємо кандидатів лише в такий спосіб, будь ласка, не пиши з приводу вакансії у  соцмережі.

Бажаємо успіхів!

Клацніть на елемент батьківського меню

Увійти

Клацніть на елемент батьківського меню

Кошик (0)

Корзина пустий Немає товарів в кошику.

Валюта

KAPSULA. Без подібних

Магазин лімітованих авторських речей



Валюта